Регионални виртуелни сајам образовања ,,На који ћеш факс?"

Четврти циклус Регионалног виртуелног сајма образовања под називом „На који ћеш факс?“ званично је почео 17. новембра 2022. године на Међународни дан студената. Сви посетиоци могу да приступе платформи потпуно бесплатно путем линка са рачунара

Događaj

Online

Регионални виртуелни сајам образовања ,,На који ћеш факс?"

И ове године пројекат је подржан од стране Министарства просвете Републике Србије. Разговором модераторке, Ријалде Мујезиновић и помоћника министра за међународну сарадњу и европске интеграције, доктором Александаром Јовићем који је говорио испред Министартсва, сајам је свечано отворен.

Доктор Јовић је истакао да се Министарство труди да увек подржи активности попут овог сајма, те и да није изненађујуће да виртуени догађаји и даље наилазе на велико интересовање како смо се сви упознали и навикли на такав начин рада за време епидемиолошке ситуације са корона вирусом.

Овогодишњи гости свечаног отварања сајма су поред доктора Јовића били Аљоша Багола, словеначки аутор бестселера, креативни директор и предавач, Нина Скочак, креаторка ТикТок садржаја, бивша Сцхуман приправница у Европском парламенту и специјалисткиња за комуникације и Мила Антоновић, Студенткиња Qуеен Марy Универзитета у Лондону, директорка ОССИ УК огранка и управница догађаја у Хисториц Роyал Палацес у Лондон.

Цело свечано отварање можете погледати на линку: https://nakojicesfaks.com/live/29

Подсећамо вас да Регионални виртуелни сајам образовања “На који ћеш факс? на једном месту окупља високошколске установе и компаније из земаља региона (Србија, Словенија, Хрватска, Босна и Херцеговина, Северна Македонија и Црна Гора). Сајам траје 11 месеци, а за циљ има подизања свести о важности образовања, као и да младима пружи јединствену могућност да се у интерактивном онлине окружењу лако информишу о наставку свог образовања и будућој каријери без обзира на то где се налазе. Поред бројних академских и каријерних активности током трајања сајма које за циљ имају да помогну младима да донесу битну одлуку о наставку свог образовања и упознају се са будућом каријером, биће организоване и еколошке и добротворне акције на регионалном нивоу. 

Посетом сајма, млади и њихови родитељи ће имати прилику да се упознају са могућностима уписа основих, мастер и докторских студија на високошколским установама у земљи и региону. Током 11 месеци трајања сајма, факултети ће представљати своје студијске програме, али ће бити организовани и тематски догађаји (Дани економије, медицине, ИТ-ја и томе слично) са циљем пружања што релевантнијих информација младима о могућностима за даљи академски и каријерни развој. Панел дискусије, округли столови, радионице и многе друге планиране активности на сајму биће организоване онлине на самој платформи уз помоћ представника факултета и компанија, алумних и садашњих студената, инфлуенсера, утицајних и успешних младих људи. 

Након прошлогодишњег сајма, 5% од сваке котизације било је донирано у хуманитарне сврхе. Са жељом да се та традиција настави, сви заинтересовани су позвани да се прикључе и ове године. Еколошки проблеми су постали све чешћи. Активним укључивањем сваког од нас, можемо допринети унапређењу животне средине и друштва. Баш зато ће све акције од стране организатора имати за циљ да подигну свест о значају решавања еколоших проблема, као и да се повежу све путем друштвено - корисних активности.

Више информација можете пронаћи на:

https://nakojicesfaks.com/

https://www.instagram.com/nakojicesfaks

https://www.tiktok.com/@nakojicesfaks

https://www.facebook.com/nakojicesfaks

 

О организаторима:
Friendly HR је компанија која за циљ има да помогне младима на њиховом путу академског и каријерног усавршавања. Поред подршке кроз многобројне едукације, Friendly HR нуди могућност каријерног саветовања, као и помоћ при писању CV-ја и мотивационих писама и припрему за интервју. Са седиштем у Београду, Friendly HR је успео да окупи групу наизглед неповезних људи, различитих путева и знања које су повезале заједничке вредности, као и иста визија и мисија. 

0 Komentari

Slične objave